lunes, 10 de diciembre de 2007

BRUNO

Hola a tots i totes! Sóc en Bruno. Ara al gener faré 4 anys. Estic molt content del nom de la nostra classe, els cocodrils, perqué m´encanten els animals, sobre tot els animals marins i ara em comencen a agradar molt els dinosaures. A la classe em faig molt amb el Tairo i també parlo a casa d´altres companys com ara l´Ismael i en Pol. La Nereida m´agrada molt: és "molt guapa" i també de l´escola m´agradaden els aneguets i els cargols. A casa sóc el petit, tinc una germana gran que és diu Aina, a la classe també n´hi ha una, però no és la "meva". L´Aina és mooolt gran, ja té 8 anys. La meva mare és diu Marta i el meu pare Alex. Sóc molt carinyós i xerraire. A vegades m´enfado però em dura poca estona i m´encanta saltar, còrrer i anar en "pilotes".

No hay comentarios: